#50for50
Competiția “50 Alumni for 50 Years – 50for50” este organizată de Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor (FEAA) din cadrul Universității de Vest din Timișoara (UVT). Nominalizările pot fi realizate de către companii, ONG-uri, instituții publice și/sau persoane fizice. Prin organizarea competiției dorim să recunoaștem meritele remarcabile ale absolvenților noștri, să aducem laolaltă povești de succes și să apropiem membrii acestei comunități.
Descriere categorie:
Foarte multi absolvenți ai facultății noastre au avut un parcurs profesional de succes și ocupă azi poziții de top management în diverse instituții. În orice structură organizatorică, pozițiile superioare implică responsabilitatea procesului decizional și presupun o îmbinare a cunoștințelor dobândite în anii de studiu cu abilitățile dobândite în pe parcursul carierei profesionale. Considerăm o astfel de evoluție în carieră reprezintă o recunoaștere a întregii activități ce merită să fie recunoscută de către FEAA.
Criterii evaluare:
- Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
- Nominalizarea a fost transmisă în termen;
- Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
- Activitatea desfășurată la nivelul companiei/instituției (personalitatea persoanei, reale abilități de people management (leader) etc.);
- Rezultatele și impactul activității desfășurate în calitate de manager;
- Implicare în comunitatea academică;
- Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități etc.
Descriere categorie:
Căutăm absolvenții FEAA cu spirit antreprenorial care au avut determinare, viziune și și-au asumat riscul de a demara o afacere. Pe lângă educație, spiritul antreprenorial presupune o sumă de calități precum viziune, responsabilitate, echilibru etc. A fi antreprenor înseamnă a fi un om de afaceri de succes, care în contextul competitivității, rezistă pe piață.
Criterii evaluare:
- Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
- Nominalizarea a fost transmisă în termen;
- Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
- Activitatea desfășurată la nivelul afacerii pe care o deține (antreprenorul trebuie să dețină o afacere care să aibă cel puțin 2 ani de la înființare);
- Rezultatele și impactul activității desfășurate în calitate de antreprenor (performanțe financiare, strategia aplicată, impactul în comunitate, gradul de inovație, integritate etc.);
- Implicare în comunitatea academică;
- Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități etc.
Descriere categorie:
Ne dorim să identificăm performanțele profesionale individuale ale absolvenților noștrii care activează pe piața muncii și să evidențiem randamentul, calitatea muncii, comportamentul proactiv, eficiența și creativitatea pe care o manifestă. Până la pozițiile superioare, posibilitățile de carieră sunt poziții de entry level și de middle management, care de asemenea reprezintă o echipă pe verticală care trebuie să fie funcțională/eficientă pe orice nivel. Angajatul remarcabil de azi poate fi CEO/CFO de mâine și merită o motivație prin recunoașterea activității.
Criterii evaluare:
- Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
- Nominalizarea a fost transmisă în termen;
- Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
- Activitatea desfășurată la nivelul companiei/instituției;
- Rezultatele și impactul activității desfășurate în calitate de angajat (proiecte de succes, rezultate remarcabile, recomandări din partea persoanei căreia i se subordonează, complexitate, creativitate și diversitatea activităților, etc).
- Implicare în comunitatea academică;
- Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activitati etc.
Descriere categorie:
Absolvenții noștri au căutat succesul și peste hotare. În contextul globalizării, oportunitățile de carieră în străinătate sunt variate și au la bază cunoștințele acumulate pe parcursul anilor de studii. Constienți fiind că o carieră internațională presupune programe de educație de calitate, ne dorim recunoașterea și promovarea rezultatelor obținute la nivel internațional.
Criterii evaluare:
- Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
- Nominalizarea a fost transmisă în termen;
- Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
- Descrierea activității desfășurate pe plan internațional;
- Rezultatele și impactul activității desfășurate la nivel internațional (proiecte de succes, rezultate remarcabile, premii/distinctii internationale, etc).
- Implicare în comunitatea academică;
- Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități etc.
Descriere categorie:
Cariera academică este o profesie ce presupune vocație, dedicație, pasiune și multă muncă cu noi si noi generații. Întrucât profesorul este un model și un formator de opinie pentru studenți, suntem onorați să îi premiem pe absolvenții care au urmat o carieră academică.
Criterii evaluare:
- Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
- Nominalizarea a fost transmisă în termen;
- Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
- Persoana nominalizată să NU fie titulară UVT în prezent;
- Activitatea desfășurată la nivel academic;
- Rezultatele și impactul activității desfășurate la nivel academic (proiecte de succes, rezultate remarcabile în cercetare, titluri și distincții obținute, etc).
- Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activitati etc.
Descriere categorie:
Nominalizarea trebuie să facă referire la persoana implicată ca voluntar în activități derulate de către diverse instituții sau în mod individual.
Criterii evaluare:
- Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
- Nominalizarea a fost transmisă în termen;
- Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
- Activitățile de voluntariat desfășurate (proiecte de voluntariat, număr de ore de voluntariat, activități de coordonare voluntari, aria de acoperire a proiectelor/activităților de voluntariat etc);
- Rezultatele și impactul activităților sociale și de voluntariat desfășurate;
- Implicare în comunitatea academică;
- Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea de voluntariat și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități de voluntariat etc.
Descriere categorie:
Nominalizarea vizează acele personalități care au primit titlul onorific DHC din partea FEAA și care au continuat să se implice activ în comunitatea academică.
Criterii evaluare:
- Nominalizarea se referă la persoanele care au primit titlul onorific Doctor Honoris Causa oferit de FEAA până în anul 2016;
- Nominalizarea a fost transmisă în termen;
- Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
- Implicarea activă în comunitatea academică după acordarea titlului onorific DHC;
- Rezultatele și impactul activității desfășurate la nivel academic;
- Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activitati etc.
Manager
2005 Business Consultant, Expert Consulting
2006 Financial Analyst, Sifram Fibre Optics
2006 Audit Assistant, KPMG Romania, Timișoara
2007 Audit Senior, KPMG România, Timișoara
2009 Audit Assistant Manager, KPMG România, Timișoara
2011 Head of Accounting/Financial Steward, Procter&Gamble
2012 Head of Finance&Accounting, Ingleby România
2014 Finance Manager, Ingleby România
2016 Finance&Administration Manager, Country Manager, Ingleby România
1991-1993 Președinte AIESEC Timișoara
2006 Senior Trainer, Dale Carnegie Training România
1994 – Prezent Acţionar şi fondator la AIMS Timișoara.
2010 Consulting, Tax Associate Manager. Vlad este un specialist cu o experiență de peste 6 ani în furnizarea unei game largi de servicii de consultanță fiscală către companii care operează în diverse industrii.
Sorina are o experiență de peste 9 ani în KPMG în furnizarea de servicii de audit.
Membră ACCA și CAFR.
1999 HR Director, Dunărea Textile
2002 HR Manager, Sumitomo Electric Wiring Systems
2003 HR Manager, Honeywell Life Safety România
2006 Country HR operations Manager, HLS România
2010 Senior HR Manager, HLS România
2012-Present Site Leader, HLS România
2008 Data Validation Operator, Gauss
2011 Section Manager, Massimo Dutti
2014 Shop Manager, Massimo Dutti
2014 Business Developer, Tudor. Personal Tailor
Peste 12 ani experiență în domeniu bancar.
2006 Director Agenția Jimbolia, BRD
2008-Prezent, Director Expressgrup Burebista, BRD
2005 Audit junior associate, PwC
2007 Audit senior, PwC
2008 Assitant Audit Manager, PwC
2010 Audit Manager, PwC
2013 Audit Senior Manager, PwC
2015-Prezent Lead audit senior manager for Timisoara regional office, PwC
2010 Economist, Wipro Technologies and Sales and Marketing Executive, Edy International Spedition
2010 Analyst, Research Products, Sustainalytics
2014 Associate Analyst, Research Products, Sustainalytics
2016-Prezent Manager, Research Products, Sustainalytics
2003 SME and Corporate Loan Officer, ProCredit Bank
2008 Credit Manager, ProCredit Bank
2009 Risk Analysis, ProCredit Bank
2009 Head of Retail Banking Branch, UniCredit Bank
2012-Prezent Retail Group Director Timisoara, Raiffeisen Bank
2004-2005 Programmer, Siemens VDO Automotive
2005-2008 Team Leader, Siemens VDO Automotive
2008-2010 Functional Leader, Continental
2010-2010 Coordinator Offshoring BBC IT Service Project, Siemens IT Solutions and Services Romania
2010-2011 eBusiness Manager, Siemens IT Solutions and Services Romania
2011-Present Information Technology Manager, Draexlmaier Group
2004-2017 Owner, Rusmir&Rusmir Management
2004-2016 Director economic și ulterior Director General Zoppas Industries Romania
Prezent Director General Zoppas Industries Europa de Est
2008 Ofiter Vanzarii Grup Retail, Raiffeisen Bank
2008 Manager Vanzari Retail, BCR
2010 Manager Implementare proiect, BCR
2012 Director Executiv Retail, BCR
2013 Director Grup Retail, BCR
2001 Auditor, KPMG România, Timișoara
2006 Financial Director, Smithfield Prod
2006 Financial Director, Smithfield România Meat Division
2012 General Manager, Smithfield Prod
2000 Contabil, Abogar
2000 Economist Șef, Confiscal
2004 – Prezent Tax Senior manager la KPMG, coordonează departamentul de taxe și acodă servicii de asistență fiscală.
2007 Membru CCF, Certificat de atestare a calitatii de consultant fiscal
2003 Membru CECCAR – Certificat de promovare a examenului de admitere în vederea atribuirii calităţii de expert contabil cu studii superioare
2004-2007 Big Arena Events Manager, Amphitrion
2007-2010 Brand Manager, Henkel CEE
2010-2011 Marketing Director, Augsburg International
2011-2015 CEE Marketing&Baltic Countries Manager, Barilla Group
2015-Present Head of Hungary, Czech R., Slovakia and Baltic Countries&CEE Marketing Manager, Barilla group
2003-2008 Training Specialist | HR Manager | Deputy Manager, Business Relations
2008 – Prezent Sales Manager | General Manager, Bosch Service Solutions
2006 Accountant, Hella România
2011 Finance Manager, Hella România
2015 Head of Finance, Hella România
2010 Controller, Continental
2006 Plant Controller, Hella România
2008 Controlling Manager, Hella România
2016 Head of Controlling, Hella România
Peste 10 ani în domeniul automotive
2003-2005 Trafic Coordinator, LKW Walter
2007-2010 Supply Chain Manager, TRW
2010-2012 Logistic and Purchasing Manager, TRW
2012-2013 Production Manager, TRW
2013-2017 Operations Manager, TRW
2017-Prezent Plant General Manager, ZF TRWRomânia
1999-2001 General Manager, Infotin
2002-2003 European Voluntary Service at Kompassi, Youth Information and Counselling Centre of Helsinki City
2004-2011 Sales and Marketing Director, Adecco
2011-Prezent Country Manager, Adecco
Hedy Pascu, absolventă Management, 1997, Service Delivery Lead, Finance and Accounting la Accenture.
1997-2001 Senior Audit, PwC
2001-2003 Referent Group Accounting, Continental AG Hanovra
2004-2007 Assistant Manager, PwC
2007-2012 Senior Manager, PwC
2012-2013 Managing Partner, Mattig Swiss Audit
2013-2015 CFO, Agrarinvest AG
2015-Prezent Service Delivery Lead, Finance and Accounting
2010 HR Manager, Career Development Center
2012 Researcher, Sustainalytics
2014 Analyst, Sustainalytics
2016 Senior Advisor, Sustainalytics
2016 Manager, Data Services Team, Sustainalytics
1970 – 1976 Economist, Direcția Agricolă a jud. HD
1976 – 1981 Contabil șef, Administrația Financiară a jud. HD
1981 – 1955 Director comercial si Director General, Grupul Întreprinderilor de Gospodărie Comunală a Jud. HD
1995 – 1998 Director Comercial, Sidermet Călan
1998 – 2003 Director Economic, Siderurgica Hunedoara
2003 – 2005 Director Zonal, Remat
2005 – 2006, Administrator unic, Salubritate Deva
2006 – 2017, Director General Marketing Economic, Retim Ecologic Service
O cariera de peste 20 de ani in cadrul PwC
1996 a inceput activitatea in PwC (Coopers & Lybrand), biroul din Timisoara
2000 s-a transferat la PwC biroul din Bucuresti
2004 a promovat la gradul de PwC Senior Manager
2009 a fondat si dezvoltat in cadrul PwC departamentul de servicii integrate pentru antreprenori si afaceri de familie
2010 a promovat la gradul de promovat PwC Director
2011 a fondat si coordonat programul „JumpStart to trusted business advisory”, ajuns la a saptea editie anuala
Antreprenor
1997 Present Owner, Minerva com
2005-2008 President and Managing Director, Uniteh
2007-2009 Owner, Romplus co
2006-2009 Owner, Lemsvest
2009-2014 Managing Director, Hafele România
2015-2016 Managing Partner, iFurn
2015-Present Business Advisor, Freelance
1996-1997 Marketing Operator, Ferrero East Europe, Bucharest
1997–1997, Marketing Representative, Global Travel, Timisoara
1998–1999, Brand Manager, Modatim, Timisoara
1999 –2001 Marketing Representative (4 counties), Vodafone Romania
2001-2002 Dealer Channel Manager (2 counties), Vodafone Romania
2002– 2003 Sales Account Manager ( 2 counties), Vodafone Romania
2002–2005 Strategic Account Manager (5 counties), Vodafone Romania
2005-2007 Regional Director (5 counties), Vodafone Romania
2008-2013 Managing Partner, Arsis Trading
2013-Present Owner, CEO, CMM
Carieră academică
2009 Assistant Professor, University of New South Wales
2014 Senior Lecturer, University of New South Wales
2017 – Prezent Associate Professor, University of New South Wales
Distincții: Oustanding Technology-Enabled Teaching Innovation Award (2013), Silver Star Award for Research, UNSW Business School (2014), Gold Medal in Social Sciences Reimagine Education International Awards (2016)
2007 Assistant Professor, Tilburg University, Netherlands
2013 – Prezent Associate Professor, Tilburg University, Netherlands
Distincții: ”Best Most Handsome Teacher” for Bachelor Econometrics, Tilburg University (2013), Best Lecturer in the CertER Graduate Program, Tilburg University (2014)
1990 Lector | 1996 Conferențiar | 2004 Profesor FEAA
1996,2000 Prodecan FEAA | 2004 Prorector UVT
2010 Profesor universitar titular la Universitatea din Lille, Franța
2003 Lecturer, The Robert Gordon University, Scotland
2008 – 2010 Honorary Consulate of Romania, Aberdeen, Scotland
2010 Lecturer, University of East Anglia, UK
Carieră internațională
2002 Financial Analyst, General Motors, USA
2004 Operations Manager, Avaya Inc., USA
2005 Co Owner, Grup West, DB Capital Consulting and Handsome Advertising&Web, Arad, România
2013 Regional Director – Europe, Duke University, London, UK
2015 Regional Director – Europe and Central Asia, Duke University, London, UK and St. Petersburg, Russia.
2012 Coorodnator proiect internațional AIESEC
2013 Business Developer, RINF, Belgia
2014 Specialist operațional, Milieu, Belgia
2015 Manager operațional, Forumul European pentru Cercetare și Educație Antreprenorială, Belgia
2017 Specialist în organizarea evenimentelor digitale, Laureate Online Education, Olanda
2009 Assurance Associate PwC, România, Timișoara
2011 Assurance Senior Associate, PwC România, Timișoara
2013 Assurance Assistant Manager, PwC România, Timișoara
2014 Assurance Senior Associate, PwC New York, USA
2016 Assurance Manager, PwC New York, USA
2007 Legislative Assistant to Member of the Parliament, European Parliament, Belgia
2008 EU official/Commitee staff on agriculture and rural development, European Parliament, Belgia
2011 Seconded staff to UNDP, Addis Adaba, Ethiopia
2012 EU Official responsible for Transatlantic relations, European Parliament, Belgia
2002 Master în finanțe, Sawyer Business School in Boston, USA
2002 Profesor adjunct de economie si statistica, Suffolk University in Boston, USA
2013 Chief Financial Officer, Geode Capital Management, Boston, USA
2006 Consultant, Bridge Europe Consulting & Cubic Media, UK
2007 Organisational Development Manager, Sodexo, UK
2012 Performance Management and Engagement Consultant, EasyJet, UK
2013 Director of Boruz Partnership Ltd, UK
2014 HR Systems and Change Project Manager, Direct Line Group, UK
2015 Group HR operations Lead, Vodafone, London, UK
2010 Intern & Senior Associate PwC România, Timișoara
2014 Team member PwC New-York
2015 Team leader PwC New-York
2016 Experienced Senior Associate PwC New-York
Responsabilitate socială și voluntariat
2003 Membru al Clubului Rotary Timișoara
2009 Membru fondator al Forumului Național de Prevenție (în prezent președinte)
2009 Inițiator Fundația Română a Inimii
2013 Inițiator al Promenadei Inimilor – peste 10 000 persoane implicate la nivel național
2015 Coordonator al Comitetului Districtual Rotary “Disease Prevention and Treatment”
Președintele Fundaţiei CardioPrevent din Timișoara
2003 Voluntar AIESEC
2006 Membru grup inițiativă al Asociaţiei Leaders Timişoara – proiecte pro mediu şi de educaţie ecologică
2009 Fondator ECO CLUB Timișoara – 14 proiecte în premieră (campania Spune NU plaselor din plastic!), peste 20.000 persoane voluntare
2006 Specialist PR, ECO CLUB Timișoara
2008 Coordonator campanie ”Verde pentru Biciclete”
Peste 18.000 de biciclete ”înmatriculate”
Acțiuni: ”Angajatori pe două roţi”, ”Micul Dejun Biciclist”
2004 Voluntar AIESEC
2006 Membru fondator/ Responsabil activități culturale PLAI Festival
2014 Manager Ambasada, prima intreprindere sociala cu temă culturală din România
2001 Fondează „Clubul de Afaceri al Studenţilor”
2002 Fondează „Centrul de Dezvoltare a Carierei” (peste 20.000 tineri formați)
2005 Fondează compania On Active
2009 Lansează proiectul ”Fabrica de antreprenori” (peste 600 de absolvenți)
2012 Trainer şi Speaker, certificare de Maestru în ThetaHealing®
2015 Publică prima sa carte „Regăseşte-ţi Strălucirea”
Angajat remarcabil
- practică auditul în industrii grele precum automotive, petrol, gaze și energie
- personalitate analitică, proactivă
- motivează și coordonează zilnic mai multe echipe de audit
- motivată, energică, pasionată de tehnologie
- concentrată pe inovație
- implicată în proiectele de pe piața nord-americană
- adevarat lider în echipele din care face parte
- gestionează datele a peste 23k de companii
- a inovat numeroase instrumente de analiză și gestiune a timpului
- angajat cu cunoștințe excepționale în domeniul proceselor și metodologiilor
- a construit o echipă de la zero
- adevărat lider în tot ceea ce face
Alexandra Barlinga, Contabilitatea şi Informatica de Gestiune, Controlling manager la Hella Romania.
- proactivă, eficientă, orientată permanent spre rezultat
- oferă tot timpul soluții pentru realizarea KPIurilor companiei
- recent promovată Controlling Manager în Lituania
- Implicare într-un număr foarte mare de proiecte în diverse industrii
- Dedicat și loial, a reuşit după cinci ani să ocupe poziţia de manager
- People management oriented
Doctor Honoris Causa
1991 – 1993 Director general adjunct, Finanţe Internaţionale, Ministerul de Finanţe al României
1993 – 2006, Bancher internaţional, Banca Europeană pentru Reconstrucție şi Dezvoltare, Londra
2006 – Prezent, Director General Executiv și Președinte al Directoratului OMV Petrom, România
2006 – Prezent, Membru al Consiliului de Supraveghere al ING Group & ING Bank, Amsterdam, Olanda
Mariana Gheorghe este unul dintre primii CEO din România care au avut viziunea de a integra activitatea de CSR în business.
Prin competițiile din Țara lui Andrei au fost finanțate peste 140 de proiecte de mediu, educație și dezvoltare comunitară și create 20 de afaceri sociale.
Peste 14.000 de adulți au participat la cursuri de pregătire profesională.
25.000 de voluntari au fost implicați în proiectele companiei, cele mai ample fiind plantările prin care am împădurit peste 100 de hectare cu 650.000 de puieți.
La nivel UVT, OMV Petrom este membru fondator Minds Hub.
În ultimii 10 ani, investițiile în proiecte sociale în România s-au ridicat la peste 45 milioane de euro.
Recunoaștere:
Figurează în Top 30 global Cele mai Puternice Femei din Business-ul Internaţional realizat de revista Fortune Magazine.