FEAA 50 Ani
  • #unveacpedoi
  • #50for50
  • #suntFEAA
  • Amintiri
  • Galerie
    • Ceremonie Ioan Zahiu
    • Conferință Nenovsky
    • Poze standuri
    • Conferință 50 for 50
    • Gala 50 for 50
    • Ceremonie festivă
  • Parteneri
  • Invitați
  • Locatie

#50for50

Competiția “50 Alumni for 50 Years – 50for50” este organizată de Facultatea de Economie și de Administrare a Afacerilor (FEAA) din cadrul Universității de Vest din Timișoara (UVT). Nominalizările pot fi realizate de către companii, ONG-uri, instituții publice și/sau persoane fizice. Prin organizarea competiției dorim să recunoaștem meritele remarcabile ale absolvenților noștri, să aducem laolaltă povești de succes și să apropiem membrii acestei comunități.

Manager (CEO/CFO/Director etc.)

Descriere categorie:

Foarte multi absolvenți ai facultății noastre au avut un parcurs profesional de succes și ocupă azi poziții de top management în diverse instituții. În orice structură organizatorică, pozițiile superioare implică responsabilitatea procesului decizional și presupun o îmbinare a cunoștințelor dobândite în anii de studiu cu abilitățile dobândite în pe parcursul carierei profesionale. Considerăm o astfel de evoluție în carieră reprezintă o recunoaștere a întregii activități ce merită să fie recunoscută de către FEAA.

Criterii evaluare:

  • Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
  • Nominalizarea a fost transmisă în termen;
  • Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
  • Activitatea desfășurată la nivelul companiei/instituției (personalitatea persoanei, reale abilități de people management (leader) etc.);
  • Rezultatele și impactul activității desfășurate în calitate de manager;
  • Implicare în comunitatea academică;
  • Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități etc.

Antreprenoriat

Descriere categorie:

Căutăm absolvenții FEAA cu spirit antreprenorial care au avut determinare, viziune și și-au asumat riscul de a demara o afacere. Pe lângă educație, spiritul antreprenorial presupune o sumă de calități precum viziune, responsabilitate, echilibru etc. A fi antreprenor înseamnă a fi un om de afaceri de succes, care în contextul competitivității, rezistă pe piață.

Criterii evaluare:

  • Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
  • Nominalizarea a fost transmisă în termen;
  • Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
  • Activitatea desfășurată la nivelul afacerii pe care o deține (antreprenorul trebuie să dețină o afacere care să aibă cel puțin 2 ani de la înființare);
  • Rezultatele și impactul activității desfășurate în calitate de antreprenor (performanțe financiare, strategia aplicată, impactul în comunitate, gradul de inovație, integritate etc.);
  • Implicare în comunitatea academică;
  • Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități etc.

Angajat remarcabil

Descriere categorie:

Ne dorim să identificăm performanțele profesionale individuale ale absolvenților noștrii care activează pe piața muncii și să evidențiem randamentul, calitatea muncii, comportamentul proactiv, eficiența și creativitatea pe care o manifestă. Până la pozițiile superioare, posibilitățile de carieră sunt poziții de entry level și de middle management, care de asemenea reprezintă o echipă pe verticală care trebuie să fie funcțională/eficientă pe orice nivel. Angajatul remarcabil de azi poate fi CEO/CFO de mâine și merită o motivație prin recunoașterea activității.

Criterii evaluare:

  • Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
  • Nominalizarea a fost transmisă în termen;
  • Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
  • Activitatea desfășurată la nivelul companiei/instituției;
  • Rezultatele și impactul activității desfășurate în calitate de angajat (proiecte de succes, rezultate remarcabile, recomandări din partea persoanei căreia i se subordonează, complexitate, creativitate și diversitatea activităților,  etc).
  • Implicare în comunitatea academică;
  • Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activitati etc.

Carieră internaţională

Descriere categorie:

Absolvenții noștri au căutat succesul și peste hotare. În contextul globalizării, oportunitățile de carieră în străinătate sunt variate și au la bază cunoștințele acumulate pe parcursul anilor de studii. Constienți fiind că o carieră internațională presupune programe de educație de calitate, ne dorim recunoașterea și promovarea rezultatelor obținute la nivel internațional.

Criterii evaluare:

  • Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
  • Nominalizarea a fost transmisă în termen;
  • Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
  • Descrierea activității desfășurate pe plan internațional;
  • Rezultatele și impactul activității desfășurate la nivel internațional (proiecte de succes, rezultate remarcabile, premii/distinctii internationale, etc).
  • Implicare în comunitatea academică;
  • Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități etc.

Carieră academică

Descriere categorie:

Cariera academică este o profesie ce presupune vocație, dedicație, pasiune și multă muncă cu noi si noi generații. Întrucât profesorul este un model și un formator de opinie pentru studenți, suntem onorați să îi premiem pe absolvenții care au urmat o carieră academică.

Criterii evaluare:

  • Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
  • Nominalizarea a fost transmisă în termen;
  • Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
  • Persoana nominalizată să NU fie titulară UVT în prezent;
  • Activitatea desfășurată la nivel academic;
  • Rezultatele și impactul activității desfășurate la nivel academic (proiecte de succes, rezultate remarcabile în cercetare, titluri și distincții obținute, etc).
  • Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activitati etc.

Responsabilitate socială și voluntariat

Descriere categorie:

Nominalizarea trebuie să facă referire la persoana implicată ca voluntar în activități derulate de către diverse instituții sau în mod individual.

Criterii evaluare:

  • Nominalizarea se referă la perioada de după absolvire până la data nominalizării;
  • Nominalizarea a fost transmisă în termen;
  • Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
  • Activitățile de voluntariat desfășurate (proiecte de voluntariat, număr de ore de voluntariat, activități de coordonare voluntari, aria de acoperire a proiectelor/activităților de voluntariat etc);
  • Rezultatele și impactul activităților sociale și de voluntariat desfășurate;
  • Implicare în comunitatea academică;
  • Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea de voluntariat și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activități de voluntariat etc.

Doctor Honoris Causa

Descriere categorie:

Nominalizarea vizează acele personalități care au primit titlul onorific DHC din partea FEAA și care au continuat să se implice activ în comunitatea academică.

Criterii evaluare:

  • Nominalizarea se referă la persoanele care au primit titlul onorific Doctor Honoris Causa oferit de FEAA până în anul 2016;
  • Nominalizarea a fost transmisă în termen;
  • Nominalizarea cuprinde datele complete ale persoanei nominalizate;
  • Implicarea activă în comunitatea academică după acordarea titlului onorific DHC;
  • Rezultatele și impactul activității desfășurate la nivel academic;
  • Anexe: poza tip portret a persoanei nominalizate, documente justificative relevante care demonstrează activitatea și rezultatele, 2-4 poze relevante de la diferite activitati etc.

Manager

Andrei Pavel, absolvent Management, 2005, Country Manager la Ingleby.

2005 Business Consultant, Expert Consulting
2006 Financial Analyst, Sifram Fibre Optics
2006 Audit Assistant, KPMG Romania, Timișoara
2007 Audit Senior, KPMG România, Timișoara
2009 Audit Assistant Manager, KPMG România, Timișoara
2011 Head of Accounting/Financial Steward, Procter&Gamble
2012 Head of Finance&Accounting, Ingleby România
2014 Finance Manager, Ingleby România
2016 Finance&Administration Manager, Country Manager, Ingleby România

Răzvan Ogîrcin, absolvent Management, 1995, Managing Partner, Acţionar şi fondator la - AIMS Timișoara.

1991-1993 Președinte AIESEC Timișoara

2006 Senior Trainer, Dale Carnegie Training România

1994 – Prezent Acţionar şi fondator la AIMS Timișoara.

Vlad Foica, absolvent Finanţe şi Bănci, 2009, Associate manager la KPMG.

 

2010 Consulting, Tax Associate Manager. Vlad este un specialist cu o experiență de peste 6 ani în furnizarea unei game largi de servicii de consultanță fiscală către companii care operează în diverse industrii.

Sorina Vâlcu, absolventă Contabilitate şi Informatică de Gestiune, 2006, Senior Manager Audit la KPMG.

Sorina are o experiență de peste 9 ani în KPMG în furnizarea de servicii de audit.

Membră ACCA și CAFR.

Paul Cărămidariu, absolvent Economia Mediului şi a Producţiei Agroalimentare 1997, Director General la Honeywell Life Safety România.

1999 HR Director, Dunărea Textile

2002 HR Manager, Sumitomo Electric Wiring Systems

2003 HR Manager, Honeywell Life Safety România

2006 Country HR operations Manager, HLS România

2010 Senior HR Manager, HLS România

2012-Present Site Leader, HLS România

Octavian Borod, absolvent Contabilitate şi Informatică de Gestiune, 2010, Business Developer la Tudor Personal Tailor.

2008 Data Validation Operator, Gauss

2011 Section Manager, Massimo Dutti

2014 Shop Manager, Massimo Dutti

2014 Business Developer, Tudor. Personal Tailor

Ciprian Coacă, absolvent Finanţe şi Bănci, 2004, Director Expressgrup Burebista, BRD Groupe Société Générale Timişoara.

Peste 12 ani experiență în domeniu bancar.

2006 Director Agenția Jimbolia, BRD

2008-Prezent, Director Expressgrup Burebista, BRD

Andraș Merk, absolvent Management, 2003, Senior Manager la PricewaterhouseCoopers.

2005 Audit junior associate, PwC

2007 Audit senior, PwC

2008 Assitant Audit Manager, PwC

2010 Audit Manager, PwC

2013 Audit Senior Manager, PwC

2015-Prezent Lead audit senior manager for Timisoara regional office, PwC

Florentina Onișor, absolventă Marketing, 2007, Manager la Sustainalytics.

2010 Economist, Wipro Technologies and Sales and Marketing Executive, Edy International Spedition

2010 Analyst, Research Products, Sustainalytics

2014 Associate Analyst, Research Products, Sustainalytics

2016-Prezent Manager, Research Products, Sustainalytics

Florina Raduță Iordan, absolventă Contabilitate şi Informatică de Gestiune, 2003, Director Grup Retail Timiş la Raiffeisen Bank.

2003 SME and Corporate Loan Officer, ProCredit Bank

2008 Credit Manager, ProCredit Bank

2009 Risk Analysis, ProCredit Bank

2009 Head of Retail Banking Branch, UniCredit Bank

2012-Prezent Retail Group Director Timisoara, Raiffeisen Bank

Radu Calomfirescu, absolvent Contabilitate şi Informatică de gestiune, 2004, Regional Manager IT Governance EMEA la DRÄXLMAIER Group.

2004-2005 Programmer, Siemens VDO Automotive

2005-2008 Team Leader, Siemens VDO Automotive

2008-2010 Functional Leader, Continental

2010-2010 Coordinator Offshoring BBC IT Service Project, Siemens IT Solutions and Services Romania

2010-2011 eBusiness Manager, Siemens IT Solutions and Services Romania

2011-Present Information Technology Manager, Draexlmaier Group

Carmen Rusmir, absolventă Economia Industriei, Contrucţiilor şi Transporturilor, 1993, Director General Zoppas Industries.

2004-2017 Owner,  Rusmir&Rusmir Management

2004-2016 Director economic și ulterior Director General Zoppas Industries Romania

Prezent Director General Zoppas Industries Europa de Est

Constantin Cătălin Găletușe, absolvent Finanțe și Bănci, 2008, Director Regional la Banca Comercială Română.

2008 Ofiter Vanzarii Grup Retail, Raiffeisen Bank

2008 Manager Vanzari Retail, BCR

2010 Manager Implementare proiect, BCR

2012 Director Executiv Retail, BCR

2013 Director Grup Retail, BCR

Dana Brindescu-Iovanov, absolventă Finanţe şi Bănci, 2001, Manager general la Smithfield Prod.

2001 Auditor, KPMG România, Timișoara

2006 Financial Director, Smithfield Prod

2006 Financial Director, Smithfield România Meat Division

2012 General Manager, Smithfield Prod

Adina Băinici, absolventă Contabilitate şi Informatică de Gestiune, 2000, Tax Senior manager la KPMG.

2000 Contabil, Abogar

2000 Economist Șef, Confiscal

2004 – Prezent Tax Senior manager la KPMG, coordonează departamentul de taxe și acodă servicii de asistență fiscală.

2007 Membru CCF, Certificat de atestare a calitatii de consultant fiscal

2003 Membru CECCAR – Certificat de promovare a examenului de admitere în vederea atribuirii calităţii de expert contabil cu studii superioare

Adrian Ionescu, absolvent studii doctorale în Marketing, 2015, Head of CEE markets la Barilla.

2004-2007 Big Arena Events Manager, Amphitrion

2007-2010 Brand Manager, Henkel CEE

2010-2011 Marketing Director, Augsburg International

2011-2015 CEE Marketing&Baltic Countries Manager, Barilla Group

2015-Present Head of Hungary, Czech R., Slovakia and Baltic Countries&CEE Marketing Manager, Barilla group

Raluca Românu, absolventă Economia Mediului şi a Producţiei Agroalimentare, 2000, General Manager la BOSCH Service Solutions.

2003-2008  Training Specialist | HR Manager | Deputy Manager, Business Relations

2008 – Prezent Sales Manager | General Manager, Bosch Service Solutions

Florin Costea, absolvent Contabilitate şi Informatică de Gestiune, 2005, Chief Financial Officer la Hella România.

2006 Accountant, Hella România

2011 Finance Manager, Hella România

2015 Head of Finance, Hella România

Roxana Diaconu, absolventă Administrarea Organizaţiilor de Afaceri, 2010, Controlling Manager în cadrul Hella România.

2010 Controller, Continental

2006 Plant Controller, Hella România

2008 Controlling Manager, Hella România

2016 Head of Controlling, Hella România

Cornel Huzău, absolvent Managementul firmei, 1999, Director general, ZF TRW.

Peste 10 ani în domeniul automotive

2003-2005 Trafic Coordinator, LKW Walter

2007-2010 Supply Chain Manager, TRW

2010-2012 Logistic and Purchasing Manager, TRW

2012-2013 Production Manager, TRW

2013-2017 Operations Manager, TRW

2017-Prezent Plant General Manager, ZF TRWRomânia

Florin Godean, Managementul firmei, 1999, Country Manager la Adecco Romania.

1999-2001 General Manager, Infotin

2002-2003 European Voluntary Service at Kompassi, Youth Information and Counselling Centre of Helsinki City

2004-2011 Sales and Marketing Director, Adecco

2011-Prezent Country Manager, Adecco

Hedy Pascu, absolventă Management, 1997, Service Delivery Lead, Finance and Accounting la Accenture.

1997-2001 Senior Audit, PwC

2001-2003 Referent Group Accounting, Continental AG Hanovra

2004-2007 Assistant Manager, PwC

2007-2012 Senior Manager, PwC

2012-2013 Managing Partner, Mattig Swiss Audit

2013-2015 CFO, Agrarinvest AG

2015-Prezent Service Delivery Lead, Finance and Accounting

Liliana Mihart, absolventă Finanțe și Bănci, 2010, Manager, Data Services Team la Sustainalytics.

2010 HR Manager, Career Development Center

2012 Researcher, Sustainalytics

2014 Analyst, Sustainalytics

2016 Senior Advisor, Sustainalytics

2016 Manager, Data Services Team, Sustainalytics

Gheorghe Para, absolvent Finanțe-Contabilitate, 1975, Director General la Retim.

1970 – 1976 Economist, Direcția Agricolă a jud. HD

1976 – 1981 Contabil șef, Administrația Financiară a jud. HD

1981 – 1955 Director comercial si Director General, Grupul Întreprinderilor de Gospodărie Comunală a Jud. HD

1995 – 1998 Director Comercial, Sidermet Călan

1998 – 2003 Director Economic, Siderurgica Hunedoara

2003 – 2005 Director Zonal, Remat

2005 – 2006, Administrator unic, Salubritate Deva

2006 – 2017, Director General Marketing Economic, Retim Ecologic Service

Alexandru Medelean, absolvent Contabilitate şi Finanţe, Director Advisory, PricewaterhouseCoopers.

O cariera de peste 20 de ani in cadrul PwC

1996 a inceput activitatea in PwC (Coopers & Lybrand), biroul din Timisoara

2000 s-a transferat la PwC biroul din Bucuresti

2004 a promovat la gradul de PwC Senior Manager

2009 a fondat si dezvoltat in cadrul PwC departamentul de servicii integrate pentru antreprenori si afaceri de familie

2010 a promovat la gradul de promovat PwC Director

2011 a fondat si coordonat programul „JumpStart to trusted business advisory”, ajuns la a saptea editie anuala

Antreprenor

Ovidiu Toader, Economia și Managementul Producției Agro Alimentare, 1997, Business coach and advisor, ToaderBiz.

1997 Present Owner, Minerva com

2005-2008 President and Managing Director, Uniteh

2007-2009 Owner, Romplus co

2006-2009 Owner, Lemsvest

2009-2014 Managing Director, Hafele România

2015-2016 Managing Partner, iFurn

2015-Present Business Advisor, Freelance

Alin Șerban, Management, 1997, Business Owner CMM.

1996-1997 Marketing Operator, Ferrero East Europe, Bucharest

1997–1997, Marketing Representative, Global Travel, Timisoara

1998–1999, Brand Manager, Modatim, Timisoara

1999 –2001 Marketing Representative (4 counties), Vodafone Romania

2001-2002 Dealer Channel Manager (2 counties), Vodafone Romania

2002– 2003 Sales Account Manager ( 2 counties), Vodafone Romania

2002–2005 Strategic Account Manager (5 counties), Vodafone Romania

2005-2007 Regional Director (5 counties), Vodafone Romania

2008-2013 Managing Partner, Arsis Trading

2013-Present Owner, CEO, CMM

Carieră academică

Isabella Dobrescu, absolventă Finante şi Bănci, 2003, Associate Professor la University of New South Wales, Sydney, Australia.

2009 Assistant Professor, University of New South Wales

2014 Senior Lecturer, University of New South Wales

2017 – Prezent Associate Professor, University of New South Wales

Distincții: Oustanding Technology-Enabled Teaching Innovation Award (2013), Silver Star Award for Research, UNSW Business School (2014), Gold Medal in Social Sciences Reimagine Education International Awards (2016)

Otilia Boldea, absolventă Finanțe și Bănci, 2001, Associate Professor la Tilburg University.

2007 Assistant Professor, Tilburg University, Netherlands

2013 – Prezent Associate Professor, Tilburg University, Netherlands

Distincții: ”Best Most Handsome Teacher” for Bachelor Econometrics, Tilburg University (2013), Best Lecturer in the CertER Graduate Program, Tilburg University (2014)

Constantin Chilarescu, absolvent Sciences Economiques et Mathématiques, 1984, Professor la UNIVERSITE LILLE.

1990 Lector | 1996 Conferențiar | 2004 Profesor FEAA

1996,2000 Prodecan FEAA | 2004 Prorector UVT

2010 Profesor universitar titular la Universitatea din Lille, Franța

Liliana Harding, absolventă 1996, Lecturer la University of East Anglia.

2003 Lecturer, The Robert Gordon University, Scotland

2008 – 2010 Honorary Consulate of Romania, Aberdeen, Scotland

2010 Lecturer, University of East Anglia, UK

Carieră internațională

Michael Bulzan, absolvent Relații Internaționale, 1998, Reprezentant programe MBA și Executive MBA, Duke University.

2002 Financial Analyst, General Motors, USA

2004 Operations Manager, Avaya Inc., USA

2005 Co Owner, Grup West, DB Capital Consulting and Handsome Advertising&Web, Arad, România

2013 Regional Director – Europe, Duke University, London, UK

2015 Regional Director – Europe and Central Asia, Duke University, London, UK and St. Petersburg, Russia.

Michael Omescu, absolvent Relații Economice Internaționale, 2009 Digital Event Marketing Specialist la Laureate Online Education.

2012 Coorodnator proiect internațional AIESEC

2013 Business Developer, RINF, Belgia

2014 Specialist operațional, Milieu, Belgia

2015 Manager operațional, Forumul European pentru Cercetare și Educație Antreprenorială, Belgia

2017 Specialist în organizarea evenimentelor digitale, Laureate Online Education, Olanda

Cristian Ardelean, absolvent Management 2005, Assurance Manager în cadrul PwC, New-York.

2009 Assurance Associate PwC, România, Timișoara

2011 Assurance Senior Associate, PwC România, Timișoara

2013 Assurance Assistant Manager, PwC România, Timișoara

2014 Assurance Senior Associate, PwC New York, USA

2016 Assurance Manager, PwC New York, USA

Nicolae Ștefănuță, absolvent Tranzacții Internaționale, 2004, Responsabil pentru relaţii transatlantice în cadrul Parlamentului European.

2007 Legislative Assistant to Member of the Parliament, European Parliament, Belgia

2008 EU official/Commitee staff on agriculture and rural development, European Parliament, Belgia

2011 Seconded staff to UNDP, Addis Adaba, Ethiopia

2012 EU Official responsible for Transatlantic relations, European Parliament, Belgia

Sorin CODREANU, absolvent Finanțe și Bănci, 1998, Chief Financial Officer în cadrul Geode Capital Management, Boston.

2002 Master în finanțe, Sawyer Business School in Boston, USA

2002 Profesor adjunct de economie si statistica, Suffolk University in Boston, USA

2013 Chief Financial Officer, Geode Capital Management, Boston, USA

Adrian Boruz, absolvent Management, 1998, Global Systems Manager, Vodafone, Londra, UK.

2006 Consultant, Bridge Europe Consulting & Cubic Media, UK

2007 Organisational Development Manager, Sodexo, UK

2012 Performance Management and Engagement Consultant, EasyJet, UK

2013 Director of Boruz Partnership Ltd, UK

2014 HR Systems and Change Project Manager, Direct Line Group, UK

2015 Group HR operations Lead, Vodafone, London, UK

Sergiu Mircea Ștefea, absolvent Management, 2010, Experienced Senior Associate în cadrul PwC, New-York.

2010 Intern & Senior Associate PwC România, Timișoara

2014 Team member PwC New-York

2015 Team leader PwC New-York

2016 Experienced Senior Associate PwC New-York

Responsabilitate socială și voluntariat

Dan Gaita, absolvent Managementul Resurselor Umane, 2007, Președintele Fundației CardioPrevent și al Forumului Național de Prevenție.

2003 Membru al Clubului Rotary Timișoara

2009 Membru fondator al Forumului Național de Prevenție (în prezent președinte)

2009 Inițiator Fundația Română a Inimii

2013 Inițiator al Promenadei Inimilor – peste 10 000 persoane implicate la nivel național

2015 Coordonator al Comitetului Districtual Rotary “Disease Prevention and Treatment”

Președintele Fundaţiei CardioPrevent din Timișoara

Andreia SCHNEIDER, absolventă Economia Comerţului Turismului şi Serviciilor, 2007, Preşedinte Asociaţiei Eco Club.

2003 Voluntar AIESEC

2006 Membru grup inițiativă al Asociaţiei Leaders Timişoara – proiecte pro mediu şi de educaţie ecologică

2009 Fondator ECO CLUB Timișoara – 14 proiecte în premieră (campania Spune NU plaselor din plastic!), peste 20.000 persoane voluntare

Romina Faur, absolventă Marketing, 2007, Project manager ”Verde pentru biciclete”, Fundația Bega.

2006 Specialist PR, ECO CLUB Timișoara

2008 Coordonator campanie ”Verde pentru Biciclete”

Peste 18.000 de biciclete ”înmatriculate”

Acțiuni: ”Angajatori pe două roţi”, ”Micul Dejun Biciclist”

Andreea Iager-Tako, absolventă Managementul Dezvoltării Regionale, 2011, Manager Intreprindere Socială, Asociația CASA PLAI – AMBASADA.

2004 Voluntar AIESEC

2006 Membru fondator/ Responsabil activități culturale PLAI Festival

2014 Manager Ambasada, prima intreprindere sociala cu temă culturală din România

Andreea Cornelia Filip, absolventă Relaţii Economice Internaţionale 2003, Trainer&Speaker ThetaHealing®.

2001 Fondează „Clubul de Afaceri al Studenţilor”

2002 Fondează „Centrul de Dezvoltare a Carierei” (peste 20.000 tineri formați)

2005 Fondează compania On Active

2009 Lansează proiectul ”Fabrica de antreprenori” (peste 600 de absolvenți)

2012 Trainer şi Speaker, certificare de Maestru în ThetaHealing®

2015 Publică prima sa carte „Regăseşte-ţi Strălucirea”

Angajat remarcabil

Gheorghe Giurgean, Finanţe şi Bănci, 2009, Manager audit la EY.

  • practică auditul în industrii grele precum automotive, petrol, gaze și energie
  • personalitate analitică, proactivă
  • motivează și coordonează zilnic mai multe echipe de audit

Monica Seras, Sisteme informatice financiar-bancare, Data Analyst la Sustainalytics.

  • motivată, energică, pasionată de tehnologie
  • concentrată pe inovație
  • implicată în proiectele de pe piața nord-americană

Răzvan Chiribuca, Management, 2009, Analist la Sustainalytics.

  • adevarat lider în echipele din care face parte
  • gestionează datele a peste 23k de companii
  • a inovat numeroase instrumente de analiză și gestiune a timpului

Ramona Stoican, Finanțe și Bănci, 2013, Data Analyst la Sustainalytics.

  • angajat cu cunoștințe excepționale în domeniul proceselor și metodologiilor
  • a construit o echipă de la zero
  • adevărat lider în tot ceea ce face

Alexandra Barlinga, Contabilitatea şi Informatica de Gestiune, Controlling manager la Hella Romania.

  • proactivă, eficientă, orientată permanent spre rezultat
  • oferă tot timpul soluții pentru realizarea KPIurilor companiei
  • recent promovată Controlling Manager în Lituania

Ionuţ Chința, Finanţe şi Bănci, 2009, Manager audit la EY.

  • Implicare într-un număr foarte mare de proiecte în diverse industrii
  • Dedicat și loial, a reuşit după cinci ani să ocupe poziţia de manager
  • People management oriented

Doctor Honoris Causa

Mariana Gheorghe, Doctor Honoris Causa UVT 2014, CEO OMV PETROM

1991 – 1993 Director general adjunct, Finanţe Internaţionale, Ministerul de Finanţe al României

1993 – 2006, Bancher internaţional, Banca Europeană pentru Reconstrucție şi Dezvoltare, Londra     

2006 – Prezent, Director General Executiv și Președinte al Directoratului OMV Petrom, România

2006 – Prezent, Membru al Consiliului de Supraveghere al ING Group & ING Bank, Amsterdam, Olanda

 

Mariana Gheorghe este unul dintre primii CEO din România care au avut viziunea de a integra activitatea de CSR în business.

Prin competițiile din Țara lui Andrei au fost finanțate peste 140 de proiecte de mediu, educație și dezvoltare comunitară și create 20 de afaceri sociale.

Peste 14.000 de adulți au participat la cursuri de pregătire profesională.

25.000 de voluntari au fost implicați în proiectele companiei, cele mai ample fiind plantările prin care am împădurit peste 100 de hectare cu 650.000 de puieți.

La nivel UVT, OMV Petrom este membru fondator Minds Hub.

În ultimii 10 ani, investițiile în proiecte sociale în România s-au ridicat la peste 45 milioane de euro.

Recunoaștere:

Figurează în Top 30 global Cele mai Puternice Femei din Business-ul Internaţional realizat de revista Fortune Magazine.

@ 2017 FEAA - a cool project by EBIG